Sextonde texten.

bild16.jpg

krönika16a.jpg

krönika16b.jpg

allakrönikor.jpg

Om annikamarklund

Kattgalen lantis med författarambitioner.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Sextonde texten.

  1. ebba skriver:

    du är så jävla bra

  2. emma skriver:

    Alltsa ah! Annika! Varje gang traffar DINA texter, din lyrik, mig mitt i magen. Jag kanner igen mig i varje ord. Mahanda att du skriver om det som verkar sa enkelt, men det ar val anda just det banala som kan vara det svaraste att se klarsynt (och inte med var vanliga skeva syn). Tack, kara kara du.❤

  3. Monika skriver:

    Jag kan bara instämma. Det är ju det som alla människor fajtas med dag ut och dag in. Varför är vi så rädda för att bli avslöjade som en bluff? Fantastisk text!

  4. Nea skriver:

    Kommer ihåg att det här var första texten jag läste av dig – och fastnade direkt. Har tvångsmässigt köpt varje Sofies Mode sedan dess, genast bläddrat till din fina text. Ryst, lett, skrattat, gråtit.Du skriver så otroligt bra. Tack.

  5. Jessica skriver:

    Du är helt fantastisk.

Kommentera

