Sjuttonde texten.

bild17.jpg

krönika17a.jpg

krönika17b.jpg

allakrönikor.jpg

Om annikamarklund

Kattgalen lantis med författarambitioner.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Sjuttonde texten.

  1. Anna skriver:

    Jag tycker själv mycket om citatet, och jag tror att originalet är ett ordspråk som lyder:”Om man vill uppleva nya stränder, måste man förlora allt land ur sikte för en lång tid och färdas ensam på havet”

  2. Julia skriver:

    Du är fantastisk, min förebild.

  3. U. skriver:

    Jag är så tacksam för att du skriver om det här. Någon gång i vårvintras, ett år sedan nu nästan exakt, gick jag igenom samma sak. Och kan relatera så galet mycket.

Kommentera

