Artonde texten.

bild18.jpg
Dancer och jag i Los Angeles, sommaren 1999.

krönika18a.jpg

krönika18b.jpg

allakrönikor.jpg

Om annikamarklund

Kattgalen lantis med författarambitioner.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

7 kommentarer till Artonde texten.

  1. l skriver:

    jag läser carl barâts (the libertines) biografi nu… på de första sidorna erkänner han att han hela tiden var rädd att någon skulle komma på att han var fejk och inte hörde hemma där på scenen. de som blivit hyllade till höger och vänster. tänk att det ska vara så svårt för så många att tro på sig själv. jag är typ likadan.iaf, jättebra text. älskar att du lägger upp dem i din blogg. =)

  2. Emilia skriver:

    Det här är så jäkla heartbreaking Annika.

  3. anna skriver:

    Det här hade kunnat skrivas av min storasyster. Hon är fortfarande modell och jätteduktig men… Annika, hon mår inte bra. Hon är jämt ledsen över sin kropp. Jag vet att det inte är samma sak för alla modeller, men det är allt annat än bra för henne. Önskar att hon kunde hitta trygghet i sig själv. Hon är värd så mycket bättre.

  4. Bissis skriver:

    Jag har kollat in på din blogg varje dag nu i kanske en månad, den fanns länkad på åtminstonde 10 av mina andra favoriter, och jag fann att jag trivdes här direkt!Kollade precis igenom mina gamla tidningar, under en rensning, och hittade dig på en bild! Som modell i Sofis Mode från mars 2008, blev jättepaff, och så gick jag in, läste det här, och ja, det förklarade ju att du va modell och inte krönikör!Älskar din blogg, du skriver så otroligt fint. Kram!

  5. Malin skriver:

    Du är så jävla stark!

  6. Michaela skriver:

    Du skriver så sjukt jävla bra. Roman, please!

  7. Alina skriver:

    Det skär i hjärtat! Att såna människor ens får andas i närheten av unga är galet! DU ÄR VACKER!

Kommentera

