Tjugonde texten.

bild20.jpg

krönika20a.jpg

krönika20b.jpg

allakrönikor.jpg

Om annikamarklund

Kattgalen lantis med författarambitioner.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Tjugonde texten.

  1. karin skriver:

    Oj. Vad hemskt😦 Eller jag vet inte hur jag ska reagera, inte heller hur jag hade reagerat i samma situation. Inte kul alltså.Sitter här och slösurfar för mig själv, hmm vilken blogg ska jag läsa?Beutifulones? Juste! Läste din blogg aktivt för flera år sedan, när du skrev på blogg.se. Sen slutade jag, vet inte riktigt varför, tidsbrist kanske.Så jag halkade in hit nu. Tråkigt att höra.. Men man mår samtidigt inte glömma att alla de där minnena finns kvar, även om de inte är materiella längre. Shit happens liksom. Men hoppas du inte tar det för hårt🙂 En gammal bloggläsare kommer ju ihåg dig. heheheeee. =DHa det gött Annika!kram Karin

    • Annika skriver:

      Så trevligt att du är tillbaka!De här krönikorna jag lägger upp är gamla, så det här hände för mer än ett år sedan. Man kan säga att det hänt väldigt mycket värre saker sedan dess, och jag tänker aldrig någonsin på att jag inte har kvar mina gamla grejer (och man samlar ju på sig så mycket nytt skräp…). Alltså kan man säga att jag har helt klart kommit över det. :)Kram A

  2. Johanna skriver:

    Jag älskar verkligen dina krönikor i Sofies mode och har alltid gjort och inte förrän nu har jag riktigt fattat varför. Eller inte fullt och helt, för innan har jag ju självklart läst och tyckt om dem för att du skriver så himlans fint och bra och man blir så engagerad. Men nu har det slått mig att de största anledningarna till att jag läser dina krönikor är att antingen känner jag igen mig så himlans väl i det du säger eller så säger du sådant som jag drömmer och längtar om, och det är det som får mig att fortsätta läsa dina krönikor. För att känna ”jag är fullt normal som känner såhär, för det ju gjorde hon också”, och för att känna ”men hon har ju lyckats, hon har fina vänner som äter fina middagar med, har en underbar pojkvän, är snygg, bor så himlans fint, kan skriva jättebra, och om hon kan – vad säger att jag inte också skulle fixa det?”

  3. Emilie skriver:

    Håller verkligen helt med Johanna. Precis så känner jag också. Verkligen exakt så! Du är fantastisk.

Kommentera

