Becksvart och krispigt neonfärgat.

Bild 14.png

Bild 13.png

Jag fick just veta att min blogg är omskriven i senaste numret av Metro Student. Inga dåliga ord, heller. En hel del att leva upp till. Lovar att göra mitt bästa!

(”Hjärtat i fingrarna”. Det tyckte jag var väldigt vackert.)

Man kan läsa hela tidningen här.

Om annikamarklund

Kattgalen lantis med författarambitioner.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till Becksvart och krispigt neonfärgat.

  1. Navigaren skriver:

    Gratulerar till omdömet 😀 Kram

  2. Emilie skriver:

    Snacka om välförtjänt! Det är ju så det är, du skriver på ett sätt som är äkta och som känns och det är minst sagt ovanligt.

  3. Jag skriver:

    Jag håller med skribenten. Precis vad jag tänkte: du borde skriva böcker!

  4. hg skriver:

    Jag hittade hit på grund av det där lilla tipset i den tidningen för kanske 1-2 veckor sedan. Än så länge har du definitivt levt upp till att som står där, kan jag lova.

  5. Hanna skriver:

    Hej Annika! Jag läste den kommentaren om dig häromdagen och jag tänkte att ”precis så är det”. Du skriver fantastiskt vackert och det är en ynnest att få dela dina tankar.

Kommentera

