Tjugoförsta texten.

bild21.jpg

krönika21a.jpg

krönika21b.jpg

allakrönikor.jpg

Om annikamarklund

Kattgalen lantis med författarambitioner.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

7 kommentarer till Tjugoförsta texten.

  1. anna skriver:

    gud så fint… sorgligt men ändå trösterikt, som så ofta med dina underbara alster.

  2. Hanna skriver:

    Åh tycker att denna krönikan var alldeles speciellt fin.

  3. Julia skriver:

    När jag läser dina krönikor blir jag som sluten ifrån omvärlden, på ett alldeles underbart sätt! Denna var verkligen speciell. Du är så fin.

  4. Nikki skriver:

    helt otroligt, varenda text du skriver går rakt in i själen! du är så jäkla bra!

  5. Ann skriver:

    Åh, nu gav du mig hopp om att jag kanske kan ha katter i alla fall, trots min allergiska pojkvän!🙂

  6. Bissis skriver:

    Den här texten satte sig lite extra där i hjärtat, så himla fin!Särskilt när man funderat på om man ska spara allting, om man kommer minnas varenda liten grej? Kanske man gör det ändå… Kanske jag är för ung för att veta än.

Kommentera

