Tjugofjärde texten.

bild24.jpg

krönika24a.jpg

krönika24b.jpg

allakrönikor.jpg

Om annikamarklund

Kattgalen lantis med författarambitioner.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Tjugofjärde texten.

  1. G som iG-punkt skriver:

    Fantastiskt vackert, Annika.

  2. Karolina skriver:

    Nu har jag läst igenom sju bloggsidor i följd (nej jag är ingen av dina trogna bloggläsare, det blir lite sporadiskt så där…) vilket tex. inneburit alla 24 texterna. Och jag visste det ju innan men att bara drabbas så där av ditt språk är så att jag nästan tappar andan. Ja, du har hjärtat i fingrarna! Så otroligt vackra och ärliga texter som berör… Wow! Jag läste dig första gången i maj 2009. Ett besök lämnade kvar en Sofis mode i mitt vardagsrum och jag bläddrade igenom den, fastnade vid din krönika, rev ut den och sparade. Det var på den tiden det var en studiobild, tog ett tag innan jag kopplade ihop den här bloggen med den sparade tidningssidan, kände inte igen dig ;)Vad jag skulle vilja sitta vid ditt köksbord, gå promenader bland hästhagarna och få lyssna och prata med dig.Fina människa.

  3. ELin skriver:

    Träffar verkligen rakt i hjärtat. Som alltid skriver du underbart, finaste. Längtar tills jag är tillräckligt gammal och i rätt livssituation för att ”få” vara redo. Längtar så grymt.

  4. Rumlan skriver:

    Du och dina ord tar mig alltid med storm. Verkligen. På riktigt.

Kommentera

