Bara så att ni vet…

189521_10150103438356003_612446002_7047151_6473860_n.jpg

183076_10150103455116003_612446002_7047256_6507035_n.jpg

…så är Lillan jättedålig. Hon kommer bli bra, men behöver konstant tillsyn, så det har inte blivit många minuters sömn i natt. Vi försöker se det som övning inför framtida (människo)barn.

Om annikamarklund

Kattgalen lantis med författarambitioner.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

18 kommentarer till Bara så att ni vet…

  1. Lina skriver:

    Krya på henne! Det gör så ont i en när husdjuren är sjuka:(

  2. Paperback Lover skriver:

    Men usch och nej!😦 Håller tummarna!

  3. kim skriver:

    usch, lilla fina kisen. jag hoppas att allt blir bra snart!

  4. Jennifer. skriver:

    lilla plutta, men katter är tuffa, hon kommer må bättre snart.

  5. Jessica skriver:

    Oh, stackarsstackars lilla! Min katt har vart med om precis samma sak och det var jättejobbigt men han tillfrisknade väldigt snabbt. Vilken tur hon har som har er som mamma och pappa. Lycka till!

  6. Jenny skriver:

    Fy så hemskt. Men tur för henne att hon har en sån underbar matte!

  7. mindo skriver:

    Skickar en krya-på-dig-kram till sötaste lilla Bii:)!

  8. Ida skriver:

    Massa varma och positiva tankar till er! Hoppas hon blir bra snart!

  9. Sofia skriver:

    Men stackars lilla lilla kisse!! Gör ont att se. Hoppas att hon repar sig snabbt!!

  10. Jakoooob skriver:

    Vad har hon råkat ut för???

  11. MyyZz skriver:

    Men stackars liten, ge henne nåt extragott. Lider verkligen med dig tjejjen, jag vet precis hur det är att ha en dålig liten (Fast min e stor dårå:-)). KRAM

  12. Alexandra skriver:

    Åh, stackars kisse! Klappa henne lite från mig… Men vad var det egentligen som hade hänt? Och vad är det för läskigheter veterinären fick göra åt det?

  13. J skriver:

    Aj😦 Hoppas verkligen att hon blir bättre snart.

  14. Sofia skriver:

    Aaw, stackars liten. Krya på henne!!!

  15. Lisa skriver:

    Men hojja! Stackars pluttan, det kan vara så att det är en räv som varit framme. Oftast hinner kissekatterna undan dock så det är nog ingen fara för dem att vara ute (säger en norrbottning i förskingringen som ägt utekatter jämt). Hoppas att hon kryar på sig snabbt, katter är ju fantastiska på det sättet.. (visste du förresten att katter kurrar extra mycket när de är skadade, vibrationerna har en läkande och lugnande effekt).Måste förresten säga att du är fantastisk, helt och fullkomligt! Önskar jag kände dig på riktigt så jag fick ge dig en kram!

  16. Veronika skriver:

    Nej, stackars stackars. Åh, jag hoppas hon blir bättre snart.

  17. Navigaren skriver:

    Stackars liten, det är inte roligt när katteran skadar sig i slagsmål, jag vet. Skönt att hon kommer att bli bättre. Kram

  18. Malin - malyn.se skriver:

    Åh, gud. Jag bröt nästan ihop när jag såg den andra bilden. Det ser så hemskt ut med slangen inuti kroppen.😦 Jag hoppas att hon blir bättre så fort som möjligt! Det är så hemskt när ens små älsklingar lider & är sjuka.😦 Fy.

Kommentera

