Tjugofemte texten.

bild25.jpg

krönika25a.jpg

krönika25b.jpg

allakrönikor.jpg

Om annikamarklund

Kattgalen lantis med författarambitioner.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Tjugofemte texten.

  1. U. skriver:

    Hej Annika, jag följer din blogg varje dag och jag beundrar dig något oerhört. Har kommenterat tidigare och tackat dig för att du skriver om dina erfarenheter av utbrändhet till exempel, något som hjälpt mig mycket då det beskrivit så väl saker jag känt och upplevt. Men det är såklart inte bara om det du skriver välformulerade, träffsäkra ord. Det är en litterär njutning, det mesta jag hittar här faktiskt.Förutom att jag vill berömma dig vill jag också faktiskt komma med ett musiktips! Men det är mig själv jag vill tipsa om, så tyvärr kan det ju mest ses som självreklam. Hoppas du inte tar illa upp.Jo, det är så här att jag är en singer/songwriter-tjej som skriver på svenska. Det är jag, det är mitt piano, och så är det texter (som är genomarbetade och inte bara blablabla som så många låtar ofta är), texter om hur ont det gör att älska, att jorden håller på att gå under och annat som är viktigt.Eftersom jag tycker du är så häftig och har så bra musiksmak skulle det värma mitt hjärta till tusen om du ville lyssna på något av det jag gjort. Annars tackar jag för att jag fick använda din blogg som lite reklamplank. Du är fantastisk!Några låtar av mig:http://www.youtube.com/watch?v=rLHZ9keegQ8 <– om att tro att jorden går sönder snart och ändå bara vilja ligga bredvid sin älskling den sista tid som finnshttp://www.youtube.com/watch?v=FCuUCcVT6Rg <– om tonårskärlekhttp://www.youtube.com/watch?v=oiO7slxnxo4 <– om att ligga om sommaren med sönderkrossat hjärta

  2. jenny skriver:

    Din blogg är den enda blogg jag läser. Jag älskar den. Den är som en hemlig dagbok jag tar med mig överallt. Fantastiska texter som jag inte vill att någon annan än jag ska läsa. Så otroligt egoistiskt, men den är så otroligt bra. Jag vill aldrig att den ska ta slut.

Kommentera

