Älskade lilla du.

lillalillan.jpg

När lilla Lillan var ännu mindre än hon är nu.

Min Ronnie skriver så fint om Biianka i dagens Aftonbladet, om maktlösheten och oron när någon man älskar är skadad och sjuk. Läs hemskt gärna här!

Om annikamarklund

Kattgalen lantis med författarambitioner.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Älskade lilla du.

  1. Karolina skriver:

    Vilken underbar husse han verkar vara! Ni är nog de bästa ”föräldrarna” en liten katt kan ha. Era älsklingar har tur! (Och ni har tur som har varandra…)

  2. Nina skriver:

    Läste och kände verkligen igen mig! Hoppas Biianka mår bättre snart.Jag och sambon har en ragdollhane, vår ”lilla” bebis. Han går som en hund med oss i sin sele. På landet får han vara fri, när vi är ute. Men här vågar jag inte. Han är på tok för godtrogen och gärna fram till främmande katter och människor.

  3. Amanda skriver:

    OH MY GOD.Så in i………..h………te. BRA.Och rollerna vi intar.Naturkraften och den rationella.HA!Och.Så.The End.I vördnad och tystnad.Jag ryser.Tack.OcH Lycka till. X.

Kommentera

