Tjugoåttonde texten.

bild28.jpg

krönika28a.jpg

krönika28b.jpg

PS1.jpg

allakrönikor.jpg

Om annikamarklund

Kattgalen lantis med författarambitioner.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

8 kommentarer till Tjugoåttonde texten.

  1. m skriver:

    fina annika.

  2. Ann-Sofie skriver:

    Bara till dig fina Annika, en stor, varm, styrkande, kanske inte tröstande, men ändå…KRAAAAAAAAAAAM!

  3. F skriver:

    Jag har velat kommentera här så otroligt länge, men låtit bli för att det finns så mycket jag vill säga som jag inte kan formulera. Det är som att orden är otillräckliga.Hur som helst, grundinnebörden av allt jag vill ha sagt är att jag känner igen mig så obeskrivligt mycket i det du skriver och dina ord lämnar mig aldrig oberörd. Du skriver verkligen med hjärtat och jag beundrar dig så oerhört mycket för det.

  4. Anne skriver:

    Tack så hemskt mycket för att du delar med dig. Du betyder så mycket mer för så många fler än du tror.

  5. Sara skriver:

    Vacker och tänkvärt. Kramar

  6. Rumlan skriver:

    Underbara älskade ❤

  7. Kicki skriver:

    Jag sitter här och gråter. För att du skriver så vackert och för att jag känner igenom mig så mycket. Sorg är mitt mellannamn. Kram till dig och jag önskar dig det bästa!

  8. Alina skriver:

    Ditt PS. är något av det starkaste jag nånsin läst.

Kommentera

