Vi som aldri sa hore.

visomaldrisahore.jpg

boken1.jpg

boken3.jpg

boken2.jpg

Alldeles snart kommer Ronnies debutroman ut i Norge!

Vår vän Ingelin Røssland har översatt boken till nynorsk och vi fick hem ett exemplar i brevlådan igår. Jag älskar omslaget – tycker att det känns väldigt ”En kärlekshistoria”, och det är sannerligen aldrig fel.

Alltså, hett boktips till mina norska läsare! (Jag råkar veta att jag har åtminstone två stycken…)

Om annikamarklund

Kattgalen lantis med författarambitioner.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

8 kommentarer till Vi som aldri sa hore.

  1. Petertoo999 skriver:

    Va! Alltid sa hora!! Tror jag ska läsa den boken…En gång när jag var och handlade med min flickvän, hon har alltid en förmåga och gå in i de dyraste affärerna..Så provade hon en fin kofta, hon stod och åmade sig framför spegeln, och expediten såg så glad ut..Koftan kostade 2500…Vad tycker du Peter?? Min flickvän och expediten tittade på mig och log….JAG TYCKER DU SER UT SOM EN HORA FRÅN MEDELTIDEN…..Expeditens min, kommer jag aldrig och glömma…Hahahahah…Försök inte lura på min flickvän grejor, då är jag tydlig.

  2. Anne skriver:

    Tre. ; )

  3. Anna skriver:

    Tänkte precis samma sak om omslaget – och det är JÄTTEFINT.

  4. myldretid skriver:

    Fire?Den skal leses! Så får vi se om det blir på nynorsk eller svensk:)

  5. Marthe skriver:

    Den har kommet ut alt, jeg så den i butikken for noen dager siden🙂

  6. Evelina skriver:

    Men hjälp vilken snygg bild du tagit på Ronnie! Han är ju jämt söt men där ser han sådär snygg och farlig ut ; )Älskar hans bok btw. Han borde skriva en till, hälsa honom det!

  7. karine skriver:

    Har kjempelyst til å lese! Men nynorsk er ganske tungt å lese, kanskje jeg heller tar den på svensk :)Finnes det svenske bokhandlere på nett som sende til utlandet?

  8. Line skriver:

    Definitivt. Jeg leser uansett alt for lite på nynorsk. Takk for tips🙂

Kommentera

