På grönbete?

kattitratt5.jpg

kattitratt6.jpg

kattitratt3.jpg

kattitratt1.jpg

kattitratt4.jpg

kattitratt2.jpg

Att man är lite tovig och rakad och har både bit- och dränagesår på ryggen – och tvingas stå ut med den där satans tratten – betyder ju inte att man inte kan gå på upptäcktsfärd i blomkrukorna. Och hör sen!

Om annikamarklund

Kattgalen lantis med författarambitioner.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

10 kommentarer till På grönbete?

  1. Jessica skriver:

    Vad pigg hon ser ut!🙂

  2. Sofia skriver:

    SÅ himla gullig!! Härligt att hon är uppe och utforskar!

  3. Älvan skriver:

    Och matte bara FOTAR istället för att förstå hur man lider! (skrivet med en sibir som lagt beslag på min vänstra arm – som tur är lägger han sig nedanför handleden så att man kan skriva!)

  4. li5na skriver:

    Hahaha… Hon såg inte så nöjd ut.Snarare ”Vad glor du på?”

    • Annika skriver:

      Eller hur! ”MEN LÅT MIG KLÄTTRA I KRUKVÄXTERNA IFRED!!!!!”Tyvärr måste jag ju vara jobbig och hålla koll precis hela tiden, hon är inte så smidig i sin tratt…

  5. C skriver:

    Väldigt Söt katt! Och vilka fönster!, OMG! Helt underbara!

    • Annika skriver:

      Fönstren i vårt ”pianorum” är mina favoriter i hela huset, de är hur fina som helst… hur såg du det på bara de här bilderna?🙂

  6. Rumlan skriver:

    MEN! SNUTTISEN!

  7. Rebecca skriver:

    Jag sitter i min soffa och ryser i hela kroppen, jag känner att febern börjar krypa på och ryser lite extra när jag ser hennes rygg, stackars liten. Samtidigt lyssnar jag på din höstpromenader-lista och borde egentligen plugga till många tentor jag har de nästkommande veckorna, men febern kommer, som vanligt, väldigt, väldigt olämpligt. Dessutom så känns det mycket bättre att läsa vackert skrivna texter när huvudet känns tungt och gör ont än om gamla stofiler som dog för århundranden sedan. Ibland ångrar jag att jag inte valde att läsa journalistik, eller att söka in på Berghs, istället för att läsa filosofi, speciellt när jag läser dina texter, då önskar jag att jag kunde skriva lika fint. Jag försöker men det är lite svårt när det närmaste en text man kommer till att skriva är en pm om hur media påverkar medborgarnas syn på politiken. Men jag försöker. Jag försöker att skriva så som jag gjorde förr och jag svävar ut lite i texten, men det är kul, och jag saknar det. Samtidigt lyssnar jag på din höstpromenader-lista, för den är den bästa listan att plugga till. Jag hoppas att hon blir bättre snart och att hon snart kan vara ute och springa i närheten (nåja) av mina gamla hemtrakter!

Kommentera

