Trettioandra texten.

bild32.jpg

krönika32c.jpg

krönika32b.jpg

allakrönikor.jpg

Om annikamarklund

Kattgalen lantis med författarambitioner.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Trettioandra texten.

  1. emma skriver:

    Rolig text!🙂 Det har kan lata lite konstigt och jag vet inte riktigt varfor jag kom att tanka pa det har, men pa kortet paminner du mig om en svart arab hast. Som liten och hasttjej brukade jag tycka jamfora alla med hastar, och araber var sarklart adlast, vackrast och mest beundransvarda. Om jag hast ville jag alltsa helst vara en arab (fast egentligen var jag nog lite mer som ett russ – liten, busig och envis). Ojoj, vilken knasig kommentar det har blev. I sjalva verket ville jag ju bara saga att du ar bast.❤

  2. Augern skriver:

    hahaha vilken mardröm att läsa med…

  3. Sofia skriver:

    Härlig text!🙂

  4. Hanna skriver:

    Du är så sjukt rolig och fin! :DOj vad jag känner igen mig i det där med att vara en dålig vinnare, jag hatar att förlora och vinner jag blir jag så fruktansvärt mallig och måste ”rub it in everyone’s face”🙂

Kommentera

