SCHLAGERPEPP!!!!!!!!!!!!!!!!!

-2.jpg

Kolla vilken fin present David hade med sig när han kom hit igår!

Jag är tacksam om du inte spelar den medan jag är här, sa han.

HAHAHAHA! Yeah right! Jag lät honom och Ronnie vakna till ”In the club” på maxvolym imorse. Obviously. DET ÄR JU SCHLAGERFINAL IKVÄÄÄÄLL! Schlagerpepp schlagerpepp schlagerpepp!

(Jodå, jag är helt allvarlig. Nästan helt allvarlig, åtminstone. Stuff like this excites me, okej?)

Om annikamarklund

Kattgalen lantis med författarambitioner.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

7 kommentarer till SCHLAGERPEPP!!!!!!!!!!!!!!!!!

  1. emma skriver:

    For varje inlagg jag laser kanner jag att jo, fran och med Du kanns allt ljuvligare. Det gar lite lattare att le och andas och bara vara (OK). Antligen och igen.

  2. madde. skriver:

    jag kan hålla med emma.. jag förstår ju självklart att du fortfarande har sorg i hjärtat men det gjorde så ont i mig (och alla andra din läsare antagligen) när det var som mörkast. Nu blir jag så glad när sånahär inlägg som däruppe kommer upp.

  3. Alina skriver:

    JAG MED! Dock så ligger jag hemma i en seg förkylning med feber så jag kan inte peppa så mycket som jag vill. Men jag har iaf köpt godis. :)Vem vinner? Jag hejar på Danny tror jag. Och lite på The Moniker. Missade Eric Saades låt så den vet jag inte hur den låter.Ha en skön schlagerkväll sötnos!😀

  4. amanda skriver:

    http://www.youtube.com/watch?v=0Bmhjf0rKe8Syster! Kolla länken; har du sett något så sött?? Du bara måste lära basse eller lillan det hära. Föresten, yay for eric saade!!

    • Annika skriver:

      Hahahahaha! Men GULLE! Lycka till att lära våra katter det där, de lär sig ju inte ens att inte gå på bordet när vi äter (vi är nog inte tillräckligt stränga kattpäron är jag rädd…). Jag hejade på Danny men Saade är ju för söt, så absolut, yay syster!❤

  5. Lina skriver:

    Asså madde, jag förstår att du menar väl men att hålla på att dra upp sorg och när ”det var som mörkast” när annika skriver ett lättsamt inlägg är ju så jäkla onödigt. Låt henne (och hennes läsare!) glädjas för triviala saker som melodifestivalen utan att du ska påminna om det som varit mörkt och dystert och peka ut att det här är ett undantag. Det är ju liksom inte som att man glömt bort det jobbiga i livet för att man fokuserar på nåt roligt, men man kanske inte tänker på det för stunden och det tycker jag man kan unna t ex Annika. Jag fattar ju att min kommentar inte gör saken bättre men jag var tvungen att säga till. Blir så irriterad.

    • Annika skriver:

      Lina (och Madde), jag är helt övertygad om att ni menar väl båda två. Och jag vill bara säga att jag inte tar ett dugg illa upp. När allt var färskt blev jag förtvivlad och förbannad över allt och ingenting, men nu… det är lugnt. Man får nämna att det varit skit för mig, man kan liksom inte ”påminna” mig för det finns ju där hela tiden – jag tänker faktiskt på det hela tiden, även när jag är glad. Det här blev förvirrat märker jag. Ville bara säga att jag blev inte ledsen av Maddes kommentar, det är snällt att du tänker på mina känslor men allt är bra. Kram.

Kommentera

