Trettiotredje texten.

bild33.jpg

krönika33a.jpg

krönika33b.jpg

allakrönikor.jpg

Om annikamarklund

Kattgalen lantis med författarambitioner.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

11 kommentarer till Trettiotredje texten.

  1. My skriver:

    Du skriver, som alltid, väldigt fint. Och jag vill bara säga tack, verkligen tack. Jag tar studenten om 90 dagar och jag har hört det där frihetssnacket men aldrig riktigt trott på det. Att få slippa skolan i några veckor, ja det ska väl bli skönt. Men sen då? Ibland känns det inte som att folk tänker längre än så. Att vara fri är inte att slippa skolan. Att vara fri är att vara lycklig (och inte bara för några dagar.)

  2. emma skriver:

    Precis så!

  3. josefin skriver:

    Det här var exakt vad jag behövde läsa nu. Jag har legat med de här tankarna hela morgonen och haft ångest.men nu känns det bättre. Du skriver så fruktansvärt bra.tack för det.

  4. Sofia skriver:

    Åh Annika, tack för att du än en gång sätter ord på känslor, händelser, LIVET, precis som det är. Jag letar fortfarande, jag lever så gott jag kan, men jag känner mig ofta vilse och eftersom att jag i höstas hoppade på en utbildning ”för att äntligen få starta mitt liv” så snurrar oftast tusen tankar om ”rätt” val. Men det är som du säger, det blir bättre för varje dag som går.

  5. carro skriver:

    just precis så!….

  6. Rumlan skriver:

    Åh, du binder ihop allt på ett briljant sätt. Jag förstår inte hur du gör. Så vackert❤

  7. Ann-Sofie skriver:

    Vilken makalöst bra text och så igenkännande…!! Det tar verkligen tid och ibland kan jag fundera fortfarande på om det inte är mer än såhär, eller om valen jag gjort verkligen var rätt…, Vilken fin bild på dig också, vacker!!Och wihoooooo ju, schlagerkväll :))

  8. Julia skriver:

    Klockrent.

  9. Beatrix skriver:

    Ååh det kniper i mitt lilla hjärta.

  10. Johanna skriver:

    Du skriver fantastiskt!

  11. Blue skriver:

    Only Love Can Break Your Heart// Neil D

Kommentera

