Bloggkärlek.

Jag har aldrig riktigt fattat det här med Bloglovin’. Men nu när jag tagit mig tid att kolla in sajten får jag erkänna att jo, det verkar ju rätt smidigt. Speciellt för mig som har en tendens att glömma bort vilka bloggar jag följer (jag vet, jag börjar bli skrämmande gammal och gaggig).

Vill man hålla koll på nya inlägg från mig tror jag att det funkar att klicka här:

Följ min blogg med bloglovin

Om annikamarklund

Kattgalen lantis med författarambitioner.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

9 kommentarer till Bloggkärlek.

  1. Josefin skriver:

    Det är väldigt praktiskt. Jag har använt det hyfsat länge. Det enda problemet, och det är verkligen ett väldigt litet problem, är att om man inte varit inne på ett tag så har man helt plötsligt 200 blogginlägg att läsa och då blir man trött i hela kroppen och känner att man vill mest bara dö. Eller ja, det är lite jobbigt i alla fall.

  2. Veronika skriver:

    Det har fr a sparat in så mycket tid för mig. Jag behöver inte gå in på bloggar om och om igen för att se om det uppdaterats. Jag går bara in på bloglovin om och om igen. 🙂

  3. sandra skriver:

    Jag tycker att det är den smartaste uppfinningen sen glödlampan. Eller nja. Men det sparar enormt mycket tid och energi för mig, som är hälsovådligt bloggberoende. Guds gåva till Sandra, ungefär!(Förresten är du tillagd där sedan lääänge.)

  4. Lisa skriver:

    Du har funnits på min bloglovin länge – så att jag inte missar ett enda inlägg 🙂 Kram

  5. Rumlan skriver:

    Det är det bästa jag vet när jag kan sätta mig framför datorn, gå in på Bloglovin och sen bara njuta av alla fina blogginlägg som kommer upp. Vardagslyx!

  6. Jenny skriver:

    Jag har provat bloglovin men tycker google reader är snäppet bättre. Där kan man läsa alla inlägg utan att behöva gå till bloggarna. Tips.

  7. Johanna skriver:

    Jag använder mig av bloglovin, det är helt fantastiskt. Jag skulle inte kunna hålla ordning på alla bloggar annars.

  8. Siri GS skriver:

    fine bloggen. du var plutselig i bloglovin’-listen min, og det er jeg veldig glad for !

  9. josefin skriver:

    bloglovin är så himla bra och jag har redan följt dig i flera månader.

Kommentera

