Pappas flicka.

ronnielillan1.jpg

ronnielillan2.jpg

ronnielillan3.jpg

Oj vad Ronnie älskar den där lilla katten i tratten.

Tur för honom att kärleken är så himla besvarad.

Om annikamarklund

Kattgalen lantis med författarambitioner.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Pappas flicka.

  1. Ella skriver:

    Antagligen det sötaste jag någonsin sett! Allvarligt.

  2. Catarina skriver:

    Åh, vilka fina bilder! Det kallar jag kärlek❤

  3. Retrobohem skriver:

    Vår lilla franska bulldog Rocker har drabbats av anfall en gång och blivit biten av en huggorm en gång, båda gångerna har vi fått åka till djursjukhus och sedan gått hem utan honom. HERREgud vilka känslor det frammanade, nu hoppas vi på olycksfri fortsättning, vill ju bara ha honom snarkande hos mig hela tiden🙂 Lycka till för missen!

  4. Linnea skriver:

    Ah sa fint.❤ Man och katter ar bland det finaste jag vet. Era katter ar sa vackra att jag smaller av, dom far mig att tanka pa sagodjur och Harry Potter. Riktiga trollkars-katter. Det ar sa fint att se forhallanden mellan manniskor och djur, min alskade (som ar allergisk och hundmanniska) foll pladask for min familje-katt Stella nar han kom over till jul, och hon bestamde att han var hennes direkt. Ungefar sa har sag det ut i en vacka: http://3.bp.blogspot.com/__mw9HRJAQlo/TRsbFnnzfdI/AAAAAAAAC6s/nJk2Ncotu6A/s1600/DSC00352.JPG<3

  5. Tove skriver:

    underbart!🙂

  6. sara skriver:

    Kärleken från djur är villkorslös…

Kommentera

