You will forget about me when I’m on that plane.

Hittade nyss en tre år gammal video av mig och lillasyster Amanda i Spanien. Vi är ganska fåniga och ganska söta.

Om annikamarklund

Kattgalen lantis med författarambitioner.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

8 kommentarer till You will forget about me when I’m on that plane.

  1. Petertoo999 skriver:

    Videon var cool.

  2. Julia skriver:

    Vanlig kamera som ni filmade? Eller videokamera? Mysig =) Hästen såg dessutom väldigt gosvänlig ut hihi.

    • Annika skriver:

      Jaa, Amanda har världens goaste häst! Hmm, tror vi använde en gammal digitalvideokamera jag hade på den tiden som gick sönder sen…

  3. Anna skriver:

    Sommar, hästar, vänskap…kan inte bli mycket bättre=) Ni är jättefina tillsammans!!

  4. emily skriver:

    Ååå vad fiint! Måste få veta vad låten heter? ;-)Kram //Emily

  5. lovisa skriver:

    vad fint! :)låten var superfin, nu finns den i min spotifylista

  6. Emilia skriver:

    Gud vilken söt video och vilka fina tremänningar jag har! Amanda är verkligen jättelik eran mamma, iaf i denna video :)Och btw, jag älskar låten 🙂

Kommentera

