Trettiofemte texten.

bild35.jpg

krönika35a.jpg

krönika35b.jpg

allakrönikor.jpg

Om annikamarklund

Kattgalen lantis med författarambitioner.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Trettiofemte texten.

  1. Linn skriver:

    Hej!Måste bara säga att jag sitter i precis samma sits. För två år sedan så körde jag upp för tredje gången och misslyckades igen. Och jag som ALDRIG misslyckas på prov, aldrig aldrig. Jag bara grät mig igenom en hel dag, och fortfarande nu kan jag känna av den där känslan när jag ens tänker på körkortet. Men samtidigt känner jag, precis som du, att man vill bara inte ge upp! Man vill ju ha det där jävla kortet! Så därför var det lite fint på ett vis att du skrev att du klarade det nu på fjärde. Då kanske jag också gör det. Kram!

  2. Mirjam skriver:

    Hihihi! Jag gick också på Hasses – för en herrans massa år sen. Duktigt att inte ge upp och att fixa det!!!

  3. Elvira skriver:

    Fick mitt körkort på tredje försöket och kände precis likadant. Eller jag blev ju glad, men hade räknat med att bli helt euforisk och typ bara skrika rakt ut och istället kände jag bara ”jaha, men det var ju kul!”. Men oj vad mycket enklare livet blivit sen jag fick lappen…Du skriver fantastiskt btw. Helt otroligt bra. Känns alltid som att man är DÄR med dig.

Kommentera

