Trettiosjätte texten.

bild36.jpg

krönika36a.jpg

krönika36b.jpg

allakrönikor.jpg

Om annikamarklund

Kattgalen lantis med författarambitioner.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Trettiosjätte texten.

  1. Hanna skriver:

    Word. Det är så mycket i skolan och egentligen skulle jag behöva läsa läxor tills jag somnar. Istället lägger jag mig och lyssnar på Harry Potter på ljudbok tills jag somnar. Oerhört fint.

  2. Ponyo skriver:

    Ja, Harry Potter har den inverkan på mig också. Det börjar nog bli hög tid att läsa om alla böckerna igen. Det gör nog gott för själen. Jättefint skrivet, som alltid.🙂

  3. Sally-Anne XD skriver:

    Harry potter räddar liv❤

  4. Hanna skriver:

    Nu kommenterar jag igen, men: Harry Potter går att appliceras på allt. När jag tänker på hur jag vill bli när jag blir stor tänker jag Dumbledore. Och nu skrev jag ett milslångt inlägg om ungefär det.Så mycket den bokserien gett mig. Jag blir tårögd när jag tänker på det.

  5. Nea skriver:

    Harry Potter är lite för bra för att vara sant.

  6. josefin skriver:

    Jag har dröm om harry potter flera nätter i rad nu. Blir nästan lite kär.

Kommentera

