Om du säljer elektroniska produkter till alla har ledig tid.

Bild 2.png

När jag äntligen lyckats köra hem från Stockholm i snöstormen väntade det här mailet i min inkorg. (Nej, inte i spamkorgen – i inkorgen.) Ett så himla fint erbjudande om att… ja, vadå?

Eh.

Nu ska jag värma upp gårdagens lasagne och försöka att smälta allt som händer. Och se några avsnitt L-Word.

Om annikamarklund

Kattgalen lantis med författarambitioner.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Om du säljer elektroniska produkter till alla har ledig tid.

  1. Katta Kvack skriver:

    HA HA HA HA: ”Gubben, länge ser ingen” – underbart!

  2. Jeanette skriver:

    Hello Man! Kanske det ska stå..

  3. Swede In London skriver:

    Haha google översättningar är bäst. Min pojkväns italienska släkt envisas alltid med att skriva på svenska till mig på Facebook. Ibland ligger jag nästan på golvet o skrattar åt hur helt totalt fel det blir.

Kommentera

