Fyrtionde texten.

bild40.jpg

krönika40a.jpg

why2.jpg

allakrönikor.jpg

Om annikamarklund

Kattgalen lantis med författarambitioner.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Fyrtionde texten.

  1. Jenny skriver:

    Hjälplösheten är hemsk. Att vilja och försöka men samtidigt veta att det kanske inte går, inte alls. Jag hoppas att Wendi läser det här. Om och om igen. Att hon tror på dina ord. Att hon lyssnar.Jag arbetar som svensk- och engelsklärare för tillfället och jag har tipsat alla alla mina elever om din blogg och dina krönikor. Vi har läst dem på lektionstid och pratat om allt du skriver. Min förra svensklärare Ylva jobbar kvar på skolan hon med och hon har läst dina krönikor och ska börja använda dem i sin undervisning hon med.Bara så du vet.

    • Annika skriver:

      Alltså Jenny, GUD så glad jag blir! Världens största tack till dig! Det är ju helt otroligt smickrande. Hade aldrig kunnat tro att det jag skriver skulle kunna användas i undervisning. Tack tack tack!

  2. Jessica skriver:

    Åh Annika you’re breaking my heart…

  3. Jessica skriver:

    Så vackert och sorgligt och hemskt och fint på samma gång…. Önskar dig och din syster all lycka.

Kommentera

