Fyrtioförsta texten.

bild41.jpg

krönika41a.jpg

krönika41b.jpg

krönika41c.jpg

allakrönikor.jpg

Om annikamarklund

Kattgalen lantis med författarambitioner.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Fyrtioförsta texten.

  1. Linnea skriver:

    Alla dina texter är vackra, och du verkar vara en vacker person.

  2. Hanna skriver:

    Jag sitter här och gråter Annika. Livet är så fruktansvärt orättvist.<3

  3. sara skriver:

    Åh det hoppas och tror jag att hon vet.

  4. Rumlan skriver:

    Oj, oj, oj❤ !!!

  5. Ponyo skriver:

    Så fruktansvärt vackert skrivet. Jag sitter här med tårar i ögonen och vet inte riktigt om jag ska skratta eller gråta. Det är så vackert det ni hade och så sorgligt att ni inte fick mer tid tillsammans. Men jag är övertygad om att hon vet.❤

  6. Sophie skriver:

    Och nu gråter jag också.

Kommentera

