Fyrtioandra texten.

bild42.jpg

krönika42a.jpg

krönika42b.jpg

krönika42c.jpg

allakrönikor.jpg

Om annikamarklund

Kattgalen lantis med författarambitioner.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Fyrtioandra texten.

  1. Woodman skriver:

    Vem känner inte igen sig i den situationen? Även om det är mitt i stan. Mörkret är vår ärkefiende. Vad hjälper det att vara både listig och stark om man inte kan se det som hotar? Själv är jag en stor vän av rejäla ficklampor på bestämda ställen, även om jag stundom trivs rätt bra i mörkret också.Appropå lördagskvällens inlägg; ännu en suverän bild. Vad använde du som spotlight, läslampan?Ett lästips: Den amerikanska författaren Laurie R King har skrivit en fantastisk bok om att tro sig vara ensam på en ö och ändå ha svårt att avgöra om det som låter utanför tältduken verkligen finns eller inte. Boken heter Folly och är väl värd att läsa, precis som resten av hennes böcker.

    • Annika skriver:

      Tack för boktips, ska definitivt kolla upp!Haha, jag försökte väga upp medioker krönika med snygg bild. 😉 Ja, jag använde bara en vanlig skrivbordslampa och testade mig fram. Kul att du gillade den!

Kommentera

