Tiden står stilla.

n612446002_336409_5807.jpg

Sex månader idag. Ett halvår sedan vi förlorade dig.

Den där tiden som ska läka alla sår har jag inte sett skymten av. Inuti mig är det fortfarande tisdagen den tjugoförsta september. Vår saga slutade där och jag fastnade.

Det var en gång…

Du är mitt liv. Du kommer alltid att vara mitt liv. Utan dig får jag ingen luft. Älskling, det är sant.

Vad gör du, hur har du det, är det bättre där du är, kom tillbaka, jag vill bara att du ska komma hem igen.

Om annikamarklund

Kattgalen lantis med författarambitioner.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

10 kommentarer till Tiden står stilla.

  1. Hanna skriver:

    Det värsta är att tiden läker inga sår.. Man vaknar bara upp ur dimman en dag och inser att ”idag har jag faktiskt inte gråtit”.. Det tar dock lång tid, mycket längre än vad alla runt omkring tror. Jag önskar att jag inte kunde säga att jag vet vad du går igenom.

  2. Fia skriver:

    Stor varm KRAM Annika! Min sorg har inte heller blivit bättre, 5 år nu, tiden läker inte sår, men kanske att man kan kapsla in den en smula…ändå tillåta livets alla vara, och bara vila i det!KRAM!

  3. m skriver:

    tänker på dig mycket, fina annika.

  4. Jessica skriver:

    Jag tänker på dig idag. Tankar till en främling från en främling. Kram,kram,kram.

  5. Jeanette skriver:

    Min sorg efter min pappa kan göra att jag måste stanna upp mitt i allt och bara andas för det kan göra så ont. Det har gått precis ett år och 18 dagar och ibland kan man undra hur lång tid det ska ta innan man börjar få nån slags ärrvävnad på sitt öppna sår som man har.

  6. Rumlan skriver:

    Världens största kram❤

  7. Kim skriver:

    Min mamma dog för ett halvår sen i tisdags och jag har följt din blogg slaviskt sedan den dagen. Du har kunnat vara det där ljuset i mörkret av en trygghet i att man inte är helt ensam även om man känner sig helt ensam och tom i sin egen sorg, som ingen annan någonsin kommer kunna förstå eller dela. Ville bara säga tack. Du behövs. Massor.

  8. Lovisa skriver:

    KRAMARtänker på dig

  9. Alina skriver:

    kramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkram!

Kommentera

