Alldeles snart vår.

promenad1.jpg

promenad3.jpg

promenad4.jpg

promenad2.jpg

Eftersom det kändes som vår i luften lyckades jag få med Ronnie en stund idag.

Det är så sällan vi går ut tillsammans, han och jag. Och nu ska vi vara ifrån varandra länge, så det var sista chansen till en nästan-vår-promenad.

Vet ni, jag är så glad att vi bor här. Tillsammans.

Om annikamarklund

Kattgalen lantis med författarambitioner.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

8 kommentarer till Alldeles snart vår.

  1. Sara skriver:

    Jag är så glad att du finns.

  2. carro skriver:

    Hästen är lös?!:)…

    • Annika skriver:

      Haha, YEP! Jag hoppades att någon skulle upptäcka det.😉 Lilla Mulle tar sig ut ur hagen, han är så liten att han lirkar sig ut genom grinden. När vi gick förbi igen på tillbakavägen var en av stallägarna på väg ut på åkern för att hämta in honom igen…

  3. Petertoo999 skriver:

    Annika, i dag så har jag fixat och handlat, gammelmormor har fyllt år, så jag ska ha ett litet kalas för henne i morgon.Gammelmormor var hos tandläkaren i dag, då skulle de dra ut en tand på henne, då sa hon att de fick vänta med det.Hon är ju bjuden på en liten matbit i morgon hos mig, då kan hon ju inte ha ont i truten. Hon är slug hon.

  4. christine skriver:

    Åh Annika, jag önskar att du och jag var vänner! Du verkar verkligen vara en underbar människa! Jag ligger här med mina egna två kissar på soffan och läser din blogg och känner mig genast så mycket gladare än jag gjorde innan. Tusen applåder till dig som kan muntra upp någon så! =)

  5. Bella skriver:

    Visst är det underbart?! Sambon och jag tog en lång promenad igår och båda kända att det är så skönt att slippa stan. Bara höra fågelkvitter och se på den fina naturen. =)

  6. Alina skriver:

    Åh, du är så himsket fin!Jag har varit hemma hos min mamma i nästan en vecka och skrivit hemtenta och vilat upp mig med stora stora doser av havsluft. Ingen dator. Bara andats. Så behövligt!Men jag har saknat dig.🙂

Kommentera

