Fyrtiotredje texten.

bild43.jpgkrönika43a.jpg

krönika43b.jpg

allakrönikor.jpg

Om annikamarklund

Kattgalen lantis med författarambitioner.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Fyrtiotredje texten.

  1. Nova skriver:

    Åh, OC! Haha, jag var också helt hooked på det och hela programmet var lite anledningen att jag hade kvar min vhs eftersom jag var tvungen att spela in när jag jobbade kvällar🙂 Blev dock sjukt besviken när sista säsongen ballade ur och förstörde min ”leva-mig-in-i”-besatthet en aning…

    • Annika skriver:

      Jag försöker låtsas som att fjärde säsongen inte överhuvudtaget existerar. Snacka om att de lyckades sabba allt de byggt upp. Tog typ tre avsnitt, sedan var man helt ointresserad av serien.

  2. Evelina skriver:

    åh vad det här inlägget passade väldigt bra in på allt jag tänker på nuförtiden. tack. tror jag. och du är förresten väldigt lik Marissa. det har jag alltid tyckt. fast du är finare.

Kommentera

