Fyrtiofemte texten.

bild45.jpg

krönika45a.jpg

krönika45b.jpg

allakrönikor.jpg

Om annikamarklund

Kattgalen lantis med författarambitioner.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Fyrtiofemte texten.

  1. Veronika skriver:

    Oh, och nu har du dem hos dig igen.❤

  2. elsa skriver:

    Hanna, det är den finaste låten av Melissa tycker jag.Du skriver alltid så fint, det berör!

  3. Marielouise skriver:

    Hur kom det sig att de stannade hos er? Önskar att jag kunde behålla mina skyddslingar. Vi är jourhem åt katter för djurskyddet i min stad (före detta hemlösa eller vanvårdade bor hos oss i väntan på ”adoption”) och varje gång en katt ska flytta till sitt nya permanenta hem gråter jag floder 😛

  4. Mejsel skriver:

    Åh du skriver så fint, med sån känsla. Det lät mysigt det där.

Kommentera

