Fyrtioåttonde texten.

bild48.jpg

krönika48a.jpg

krönika48b.jpg

allakrönikor.jpg

Om annikamarklund

Kattgalen lantis med författarambitioner.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

12 kommentarer till Fyrtioåttonde texten.

  1. Edith skriver:

    Hoppas att du mår mycket bättre nu, idag. Vackert skrivet.

  2. Alina skriver:

    Åh, Annika!❤

  3. Sannabell skriver:

    Alltid ska vi vara de vi är, de vi är förändras och växer varje dag.

  4. Karin skriver:

    Den här var fantastiskt vackert skriven. Wow.

  5. Linnéa skriver:

    Det här är min favorit av alla krönikor jag läst utav dig. Tveklöst. Den är otroligt vacker.

  6. elsa skriver:

    Jonas Gardell är klok, de raderna är fina. Din krönika är fin!

  7. Anonym skriver:

    underbara fina du, hur många ggr har jag inte gråtit samma tårar, letat samma svar…, hur många gånger jag undrar om jag ska bli straffad resten av mitt liv, för alla ggr jag druckit för mycket alkohol, tetsat för mycket droger…! Jag tror nog precis som Jonas Gardell, att förlåtelsen är det som kan ge oss inre frid, förlåta dom vi tycker mindre bra om, dom som mobbat eller varit missunnsamma eller…ja, vad vet jag liksom förlåtelsen till sig själv, för att man handlade ju trots allt bara efter de känslor, och de destruktiva svackorna man var i…, nu svammlar jag kanske…men tack för dina ord!

  8. Becca skriver:

    Tack Annika för att du delar med dig så mycket av dig själv! Så vackert du skriver om livet, precis som det är! Är det något man ständigt får påminna sig om är hur otroligt skört livet är, och hur viktigt det är att kunna förlåta sig själv. För kan man inte förlåta sig själv, hur ska man då kunna förlåta någon annan?❤

  9. Julia skriver:

    Wow❤

  10. Hanna skriver:

    Det här är det bästa du någonsin skrivit Annika. Klippte krönikan ur tidningen när den kom ut och den sitter upphängd på mitt kylskåp. Jag är så himla glad att du finns och att du gör det du gör.

  11. Ulrika skriver:

    tack tack tack för det du gör Annika.

  12. Sanna skriver:

    Du verkar vara en så himla fin person, som kan dela med dig så öppet av det du tänker och tycker och samtidigt vara en så stor inspiration!

Kommentera

