Femtioförsta texten.

bild51.jpg

krönika51a.jpg

krönika51b.jpg

allakrönikor.jpg

Om annikamarklund

Kattgalen lantis med författarambitioner.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till Femtioförsta texten.

  1. barbis skriver:

    Jag läser o förstår…om det nu kan hjälpa…varm kram från mej

  2. Maria skriver:

    Varenda dag längtar jag efter att få läsa din blogg, ofta gråter jag, ibland skrattar jag! Många gånger vill jag veta mer om dig, vad som hänt dig och gjort dig till den du är idag! Du skriver så bra och gripande! Ville bara säga det! Bara tanken att jag skulle mista mina bästa vän gör oförklarligt ont! Njut av USA! kram

  3. lovisa skriver:

    fyfan.det är obegripligt.kram på dig

  4. Amanda skriver:

    Aj.Det gör så ofantligt ont.I saknaden. I längtan. I värmen. I kylan. I alltet.Jag miste min vän och barndomskamrat, granne – i Tsunamin, Thailand.Hennes två små barn blev kvar och skickades med flyg hem.Utan mamma och pappa.Ofattbart.Ja.Ballerina kakor med choklad.Och Äpple- deo-spray.Förälskelser och mer.Höskulle-sleepovers och hästar , hästar, hästar.Du fattas.Ni fattas.Always.In d heartbeat.Så nära. Så nära. Ändå.Tack vackra du.X.<3

Kommentera

