Femtiofjärde texten.

bild54.jpg

krönika54a.jpg

krönika54b.jpg

allakrönikor.jpg

Om annikamarklund

Kattgalen lantis med författarambitioner.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

9 kommentarer till Femtiofjärde texten.

  1. Olivia skriver:

    Vilken fin klänning! Vart kommer den ifrån?

  2. Ella skriver:

    Vilken vacker betraktelse över tiden. Hög igenkänningsfaktor. Jag älskar att bli äldre, klokare, visare men avskyr tanken på att nästa gång jag fyller, fyller jag inte 20-nånting längre och 30 borde innebära bostadsrätt och graviditet, inte hyresrätt och festnätter. Men allt har sin tid, som min något yngre sambo säger. Och vi köpte just vår första bil. Peagout 307 och jag kan nu pendla till mitt jobb som gymnasielärare i Södertälje. Vi är inte 20 längre, men år 2011 är man inte gammal som 29 åring längre. Inte äldre än man vill vara. Fake it til you make it. Exakt så. Bitterljuva liv.

  3. Ebba skriver:

    Tack för dina texter och ord. De värmer. Sätter spår. Lämnar förut halvgenomtänkta tankar genomtänkta. Jag vaknade upp och var femton år idag. Jag vill fortfarande tro att en evighet är en evighet.

  4. Beatrix skriver:

    Hej hej! Lånade en bild på Biianka från din blogg till ett inlägg med kissekatter. Hoppas det var okej och om inte så är det bara att hoa till så tar jag bort!🙂 Ha en finfin kväll!

  5. Bex skriver:

    Det ar fantastiskt hur du alltid ar sa traffsaker i dina betraktelser. Forsta gangen jag och min sambo var pa Ikea sa raknade jag fortfarande vuxenpoang. Sist, sa foreslog jag helt naturligt att vi skulle aka dit en sondag…

  6. Nen skriver:

    Fantastiskt.

  7. mikaela skriver:

    Oj, vad fin den var! (är)

  8. Ellen skriver:

    Puh, vad skönt att jag inte är ensam om att känna av det här! Precis så känner jag också. Jag fyller tjugosex och plötsligt känns livet som en enda stor, ofrånkomlig och grå vardag. Vad händer nu, liksom? Barn, javisst, men inte än. Är det här bara ett stort mellanrum? Det måste finnsa nåt mer! Eller hur?

  9. Petnoga skriver:

    Jag är glad för din skull.

Kommentera

