Hej då nosen.

lilla1.jpg

När man kikar in i mitt pappas sovrum ser sängen ofta ut såhär. Lite underligt knölig.

lilla2.jpg

Då kan man ju bara inte låta bli att lyfta på alla täcken och säga HEJ lilla stjärna! Och pussa den där svarta nosen en sista gång innan man åker iväg till flygplatsen.

Om annikamarklund

Kattgalen lantis med författarambitioner.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Hej då nosen.

  1. Monika skriver:

    Åh, vilken fin katt!🙂

  2. ScaniaLady skriver:

    Åååå nu skrattar jag här, vilken härlig bild på en underbar katt!

  3. Tiia skriver:

    Guu’ vilken gullig katt..Härlig svart nos den har =)

  4. Tanja skriver:

    Så där gör min katt också… bildar en liten bula som man inte kan motstå att peta lite på – allt för att höra honom säga ”mrrrp?” där under täcket. Snarkar han brukar jag sätta mig på golvet bredvid och lyssna🙂

Kommentera

