Min lilla värktablett.

bii under armen.jpg

Så, det är en riktig skitkväll. Men en sömnig flicka kröp åtminstone in under min arm nyss och purrade någonting som lät ungefär som ”vi kollar på ett avsnitt House till, tycker jag”. Så nu gör vi det.

Och hon är så varm och mjuk och liten och fluffig att allt gör lite, lite mindre ont.

Om annikamarklund

Kattgalen lantis med författarambitioner.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

9 kommentarer till Min lilla värktablett.

  1. Sofia skriver:

    Önskar jag också hade någon att klappa på.

  2. Honeylicious skriver:

    Mmm dom är goa. Min äldsta skrutta är otrolig om någon är sjuk eller ledsen. Då ligger hon där dygnet runt och går bara upp för att äta eller gå på lådan❤

  3. Ida skriver:

    sänder dig en kram annika, en stor fluffig kram. so fluffy i’m gonna die! om du förstår. om inte, se filmen dumma mej. den scenen är så söt. den kanske kan ge dig ett litet leende på läpparna, så att det känns bättre för iallafall en sekund eller så. ett kärt tips. hoppas det kan hjälpa, och att du får en bättre dag imorgon.<3

  4. Tina skriver:

    Annika! Nu har jag suttit i flera timmar och läst igenom alla dina krönikor från Sofis mode. Så underbara allihopa. Du inspirerar mig. Ville bara säga det.Förresten är du väldigt lik Marissa i OC. På nästan varenda bild i krönikorna har jag kollat en extra gång för att se om du verkligen inte har publicerat en bild på Marissa bara för att luras.

  5. Filippa skriver:

    Du har inte funderat på att börja twittra? Skulle hemskt gärna följa dig där i så fall!

  6. malin skriver:

    Du är en fantastisk kvinna Annika! Som jag får mycket inspiration ifrån. Jag vet att du gillar covers, och här har du en superbra, som den här tjejen lagt ut: http://www.amandaelisabeth.blogg.seIbland när jag läser brukar jag tänka, att tack och lov att jag har blivit vuxen. Hamnat precis ovanför 25-strecket och slipper detta. Men åh, så fantastisk hon är!

  7. MyyZz skriver:

    En kram från mig oxo, katter är fantastiska värktabletter, ett spinnande så känns allt aningen bättre iallafall.Ta hand om dig du fina!

  8. Marina skriver:

    Jag kan inte tänka mig vad du har gått igenom och går igenom nu. En dag i taget, kanske känns det lite lite lättare imorgon. Du är stark iallafall, även om det inte känns så.

Kommentera

