I veckans Sofis mode.

-1.jpg

krönika-p.jpg

Veckans krönika i Sofis mode handlar om min relation till en familjemedlem, så den får man gärna läsa i tidningen, men inte på nätet.

Snygga Charlenes blogg kan man besöka här.

Den här dagen har bara försvunnit. Jag har sådan mensvärk så det är helt osannolikt. Tydligen kom min styvpappa hit och spontanhälsade på i flera timmar – jag har inget minne av det överhuvudtaget, låg uppe i sängen och försökte sova bort smärtan.

Nu har jag och Ronnie sett världens mest långsamma film och jag känner mig redo att gå och lägga mig igen.

Om annikamarklund

Kattgalen lantis med författarambitioner.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till I veckans Sofis mode.

  1. M J skriver:

    Hej Annika, jag kom att tänka på dig när jag fick detta i min mail idag, från Peta https://secure.peta.org/site/Advocacy?cmd=display&page=UserAction&id=3623. Blev tårögd och illamående när jag läste om hur de behandlar katterna (och de andra djuren på labbet). Tänkte att du kanske skulle vilja skriva under protestlistan för detta? Förhoppningsvis några av dina läsare också.Kram

  2. Karin skriver:

    Men oh, vilket extrafint foto på dig, du är jättesnygg!!! (alltså, du är alltid fin, men det här var riktigt fint, vet inte vad det är riktigt, men fin är du!!)

  3. Bella skriver:

    Du är lite lik mischa barton, inte som hon ser ut nu så mycket men när hon var med i OC. Ta det som en komplimang!

Kommentera

