Kattfotografen.

baz6.jpg

baz8.jpg

baz11.jpg

baz7.jpg

Är kattfotograf ett yrke? I så fall vill jag bli det när jag blir stor.

Om annikamarklund

Kattgalen lantis med författarambitioner.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

11 kommentarer till Kattfotografen.

  1. Sara skriver:

    Finns en del när man googlar på ”Kattfotograf”. Bland annat denna länk: http://hem.passagen.se/kubungen/sid12.htm. Tar både på katter och hundar: http://www.superbus.se/blogg/eivor/eivor3.htm.Du kan bli allt du vill🙂

  2. Luna skriver:

    Japp, det är ett yrke, och du har talang för det! Kram Malin

  3. Matilda skriver:

    Sicken stilig karl! Min Iris kuttrar förtjust (okej… det är jag som gör det!) Tror att han och min blåögda skönhet skulle utgöra ett fint kattpar, katt-matchmaking!😉

  4. Monika skriver:

    åååhh, den katten är så fin!! Och jättefina bilder, klart du ska bli kattfotograf!🙂

  5. Ewa skriver:

    Så otroligt fin katt. vad är det för ras?

  6. sofia skriver:

    Jag har också funderat över den saken! på skoj åtminstone. Och det borde väl finnas en marknad – det är ganska svåra djur att fånga, men tacksamma när man lyckas. Grejen är väl att man måste tala både kattspråk och bildspråk liksom. Men dina bilder är helt sjukt fina. Stor bländaröppning har jag också märkt lämpar sig fint för kattbilder, sålänge man lyckas fokusera precis rätt.

  7. Modebloggaren skriver:

    Den tredje bilden är jättefin, förstora och smäll upp på väggen!!😀

  8. anna skriver:

    Fina bilder. Härlig katt. Kika gärna in på min städblogg.Ha en bra kvällAnna

  9. Nova skriver:

    Det finns ju folk som är kostylister (I’m not joking) så kattfotograf låter inte alls konstigt i det sammanhanget!🙂

  10. Sofia skriver:

    Visst är de underbara de små liven =D Din var ju otroligt häftig måste jag säga ;P Gillar uttrycket han har. Riktigt vacker =)

  11. Navigaren skriver:

    Ifall man bara kunde göra allt som man ville på heltid🙂

Kommentera

