Om min nya bästis Lady Gaga.

Bild 2.png

-4.jpg

-3.jpg

Jag tycker förstås att man ska köpa Sofis mode varje vecka – det är ju bra mycket roligare att skriva om man blir läst. Men om man bara ska köpa ett enda nummer så tycker jag nog att den här veckans tidning är ett bra val. Förutom krönika och bloggporträtt har jag skrivit en sex sidor lång intervju med Lady Gaga. Och den vill jag ju att ni ska läsa!

Om annikamarklund

Kattgalen lantis med författarambitioner.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

9 kommentarer till Om min nya bästis Lady Gaga.

  1. K skriver:

    Hoppas du inte missat hennes senaste låt! Judas….

  2. Linda skriver:

    Livet som anhörig är inte lätt. Man vill göra allt man kan, man vill rädda, man vill inte ge upp, men egentligen kan du inte göra någonting.

    • Annika skriver:

      Jomen det kan man ju! Man kan göra massor. Hur mycket som helst. Men i slutändan är det ändå upp till personen själv att bestämma sig för att ta vara på sitt liv – eller inte.

  3. Tove skriver:

    You’re SO awesome Annika. Ses efter påsk!? Kramis kramis

  4. Emma Grimmfjäll skriver:

    Jag saknar din krönika om dagen, Annika!🙂

  5. Sara skriver:

    Hej, hittade det här och tänkte att det borde ju du läsa!http://brittabloggar.wordpress.com/2011/04/19/att-bryta-en-dalig-vana/

  6. emma skriver:

    Finaste Annika, rakar befinna mig i Sverige och vill ju passa pa att kopa Sofis mode. ANTLIGEN! Sa vilken dag finns den i butik? Kram till dig!❤

Kommentera

