Almost summer, almost warm enough to swim.

sommar1.jpg

sommar2.jpg

Såhär har jag såsat omkring hela påskhelgen. När solen gått ner har skjortan åkt på. (Oftast går jag barfota, men på bilden har jag precis klippt gräset. Och jag gillar mina tår, så kängor kändes som en bra idé.)

Jag vet att det rent tekniskt är vår och inte sommar, men alltså, vädret – you could have fooled me.

Nu kommer det säkert att regna i några veckor. För att väga upp, liksom. Jag kan nog leva med det också.

Om annikamarklund

Kattgalen lantis med författarambitioner.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

7 kommentarer till Almost summer, almost warm enough to swim.

  1. Emma skriver:

    Nästan precis sådär har jag också sett ut här hemma under påsken. Visst är det underbart att bo på landet? I love it. Och regniga dagar är nästan lika bra som soliga dagar, då kan man ju mysa inne i huset medan man lyssnar på regnet.

  2. Melwa skriver:

    Du ser fantastisk ut!

  3. Kelli skriver:

    Perfect summer photos! So lovely! I wish summer were here already too!

  4. Navigaren skriver:

    Vad strandfin du är🙂

  5. Vilka fina bilder! Din hatt är magnifik.

  6. freddi skriver:

    Väldigt stilig🙂

Kommentera

