And the livin’ is easy.

stråhatt2small.jpg

stråhatt1small.jpg

Det blev så himla många fina bilder från min lilla utanför bastun-plåtning i måndags att jag måste visa upp ännu fler! Det där ljuset känns bara alldeles magiskt.

När jag ser bilderna tänker jag på den amerikanska södern, men på ett bra sätt. Om ni fattar vad jag menar. På gamla tanter som sitter i gungstolar på rangliga verandor och tuggar på grässtrån, antagligen med en tjock katt i knät.

Om annikamarklund

Kattgalen lantis med författarambitioner.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

9 kommentarer till And the livin’ is easy.

  1. Luna skriver:

    Glöm inte han som sitter på verandan och spelar banjo i hängselbyxor…

  2. Navigaren skriver:

    Ja, det är magiskt när ljuset faller sådär, ungefär som bilden på dig i klänning här bredvid. Jo, i hatten så påminner du faktiskt om det lantliga södra USA. Förresten vill jag minnas att de vita kvinnorna i det amerikanska jordbruket bar stråhattar som skydd mot solen, trots det så blev dem ofta solbrända i nacken, därav ”Redneck”.

  3. Anni skriver:

    Var kommer den fina skjortan ifrån mån tro?

  4. Marina skriver:

    Bidrog med en peng.

  5. mia skriver:

    fina bilder. sitter dock och tänker på en sak. är det sådär man ska se ut när man ska se ”sexig” ut? (översta bilden). munnen öppen och förförande blick?

    • Annika skriver:

      Det ligger nog i betraktarens öga. Jag tycker att det finns väldigt måbga olika sätt att se sexig ut på. Anser du att det i så fall är något negativt?

  6. Amanda skriver:

    Ahhh Underbart.Betagande.Vackert.Och Stråhatten Var Är Den KöpT ?Jag har letat och letat men alla som jag hittat är med så stora ja vad det nu kalla för. I don´t know…men stora och vida….Skulle Vilja Haft En Som Rachel Ward I Törnfåglarna.Egentligen.Men Din Är Jättefin.Eller Så Är Det Du Som Bär Upp Den.Och Allt Därtill.Kraaaaaaaaaamar Amanda Xxx

  7. Michaela skriver:

    Wow! Vilken fantastisk närbild! Dina fina drag kom fram oerhört vackert den vinkeln och det ljuset! Ville bara säga det🙂

Kommentera

