Hemåt igen.

finkatter2.jpg

finkatter.jpg

gullan1.jpg

gullan2.jpg

gullan3.jpg

gullan4.jpg

Det var hemskt fint i Pålmark, men nu tror jag ändå att jag drar hem till de här små grisarna.

I helgen är det valborg. Då ska jag sitta på stenarna utanför vårt uthus, blunda och hoppas att Fanny sitter bredvid mig. Att det fortfarande är valborgsmässoafton 2010 och att ingenting har förändrats.

Snälla, tänk på Cancerfonden.

Om annikamarklund

Kattgalen lantis med författarambitioner.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

7 kommentarer till Hemåt igen.

  1. Luna skriver:

    Hon är bredvid dig. Det är jag säker på. Hela tiden finns hon nära.Flyg försiktigt hem. Kram Malin

  2. Jenny skriver:

    Annika. Jag blev förvånad här om veckan. En pojke som jag kommer ihåg mest från köerna i matsalen på höstadiet, eller nere på Rockhuset med min pappa där hans band brukade repa, eller från scenerna på Peace & Love där han stått så många gånger.Han har cancer. Och han skriver så hemskt och vackert. Fan för cancer säger jag bara. Läs gärna.http://ikroppenmin.blogspot.com/

  3. lisa skriver:

    Annika jag älskar din blogg men snälla rara du kan du inte sluta med alla kattbilder, kanske begränsa dig till marathoninlägg i veckan med dem? Det är så himla dödstrist helt enkelt, det finns ju ingen annan som älskar dem lika mycket som du..

  4. M. skriver:

    Haha, +1 på Lisas kommentar. Det äger att fota sina katter och prata om dem, men det är ju inte så intressant för andra.

  5. Martina skriver:

    Guuuuud vad fina bilder Annika. Wow. Jag alskar din blogg. Har alskat den i flera ar. Jag flyttar tillbaka till Sverige pa mandag, efter tio ar i Holland. Jag har jobbat som fundraiser (vet ej hur det heter pa Svenska…Fonds..varvning…ah!) pa frilansbasis, och jag fick nu genast en ide!Du skulle kunna kombinera dina vackra katter med att samla in pengar till cancerfonden i Fannys minne!Varfor fotar du inte katterna annu mer, och binder ihop allt det ulliga och gulliga till en fantastiskt vacker kattfotobok (Ja, de finns, och ja, vi skulle kopa den allihopa)och varfor skulle inte en stor del av vinsten kunnen ga till just cancerfonden?Maila mig om du behover rad, hjalp, eller mer ideer. Jag har en massa ideer, men till skillnad fran typ Blondinbella som alla spontant bara vill samarbeta med, sitter jag mest och ugglar i ett horn.Hoppas du hor av dig, for det har skulle kunna bli en riktig hit!Kram!Martina

  6. Li skriver:

    Oj, jag läser att någon motsätter sig dina kattbilder och vill bara skriva att jag älskar dina kattbilder! Det får mig att känna mig lite närmare mina älskade bäbisar som tyvärr inte kan bo med mig. Heja för fler fantastiska kattbilder! Dina katter är jättefina!

  7. em skriver:

    ja men då var de du jag såg i norrfjärden! trodde jag inbillade mig.. 🙂

Kommentera

