Motbevisad!

Bild 6.png

Andra som älskar Basse och Lillan lika mycket som jag gör:

– Ronnie

– Mamma

– Lillasyster Amanda

…men för att svara på din fråga, nix, kan absolut inte sluta med alla kattbilder! No can do’s-ville, baby doll!

Om annikamarklund

Kattgalen lantis med författarambitioner.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

28 kommentarer till Motbevisad!

  1. Maria skriver:

    Har tänkt på EXAKT samma sak som lisa, ett stort antal ggr, men inte sagt nåt eftersom jag VISSTE att du skulle ge det svaret. Alltså: jag fortsätter att läsa din fina blogg och försöker lära mig att älska kattbilderna lika mycket som du älskar katterna.

  2. karin skriver:

    HAHA!

  3. Sofia skriver:

    Nej, sluta inte! Jag och min man älskar bilderna!!

  4. Luna skriver:

    Man kan ju välja att hoppa över att läsa de inlägg som inte passar. Annika väljer vad hon vill lägga ut för inlägg och bilder på sin egen blogg. Så det så!

  5. lisa skriver:

    Fortsätt med dom – de är underbara när man inte själv har närheten till sina katter…

  6. Charlotta skriver:

    Och jag som älskar kattbilderna! Blir så himla glad när jag ser att det finns lika stora kattnördar som mej haha. Jag älskar mina ull-bollar och pratar om dem så mycket att människor i min närhet ber mej hålla käft ibland🙂

  7. Katta Kvack skriver:

    Nej men lägg av. Även om man inte älskar kissarna i sig eftersom man inte känner dem, kan man ju faktiskt uppskatta de vackra bilderna. Det gör i alla fall jag, och gör man inte det är det väl bara att hoppa över de inläggen. Fortsätt med bilderna, jag tycker de är superfina! *fnyser åt folk som tycker att bloggar ska skrivas på beställning av läsarna*

  8. Johanna skriver:

    Tycker absolut du ska fortsätta med kattbilderna. Jag blir alltid lite gladare att av titta på dem.❤

  9. A skriver:

    Älskar dina kattbilder, och det är ju jättesvårt att ta just kattfoton, dom ser oftast så sura och tjuriga ut, alle fall mina, men dina ser ut som två goa och rara fluffbollar man bara vill gosa ner sig i soffan med :))KRAM

  10. Cat skriver:

    Fortsätt med kattbilderna du! Jag får väl erkänna att jag inte tycker att de hör till dina roligaste inlägg, men det är ju fina bilder ändå. Dessutom så skulle det aldrig falla mig in att tala om för någon annan vad hon eller han ska blogga om. Var och en skriver om det h*n känner för.Nämn en blogg som aldrig haft ett inlägg inlägg som inte fallit en i smaken. Herregud!

  11. Jess skriver:

    Gillar katter i allmänhet men den senaste tiden har nästan varje inlägg kattbilder, kan bli lite tröttsamt i längden… jag scrollar bara förbi de, föredrar hund framför katt:)

  12. Tekla skriver:

    Nejnejnej, ta inte bort kattbilderna! Smälter varenda gång ju, så himla fina.

  13. Woodman skriver:

    Vafalls? Ta bort kattinläggen? Kommer inte på fråga! Åtminstone inte så länge du själv vill skriva dem. Och så länge du gör ett så bra jobb med att fotgrafera dem. Och för den delen, skulle bilderna bli sämre så tar vi det också. Jag uppskattar verkligen de flesta av dina övriga inlägg (jag är inte så svag för sköhetstips – de biter liksom inte på mig…) inte minst för ditt språk, men när katterna dyker upp då är det ögontinder, bäbisspråk och allt. Rent pinsamt, med andra ord. Men jag sitter ju ensam med datorn, så det tillåter jag mig.

  14. Lisa skriver:

    Fortsätt! De underbara kattbilderna har fått mig att börja övertala min (allergiska) sambo att vi ska skaffa två små söta sibiriska katter🙂

  15. Em skriver:

    Bra att du gör som du vill och inte låter andra bestämma över din blogg, men jag håller med lisa. Det börjar bli väl mycket kattbilder=) Det är omöjligt att skriva alla inlägg så alla är nöjda och glada, så jag brukar ta en snabbtitt på kattbilderna och sen scrolla vidare. Jag vill ju inte sluta läsa en bra blogg p.g.a. några bilder:)

  16. Marielouise skriver:

    Jag älskar kattbilderna! Har även upptäckt min sambo sittandes framför din blogg, fnissandes och suckandes över dina kattbilder flera gånger😀

  17. maria skriver:

    usch, inte mer kattbilder. det var sista gången jag tittade in här! hejdå

  18. Anna Lundin skriver:

    Nej sluta inte med kattbilderna. Dom är ju helt underbara!

  19. Alina skriver:

    Hahaha, va??! Som att du skulle ändra på hur ditt liv ser ut, för att en bloggläsare vill det. Katterna är helt bedårande. Och jag smälter varje gång dom syns. Och förövrigt är det ju DIN blogg, inte Lisas. Du skriver om det du tycker är väsentligt. Punkt slut!🙂

  20. MyyZz skriver:

    Som några andra skrev, jag älskar givetvis inte dina kissar lika mycket som du gör men jag verkligen TOKälskar alla bilder på dem :-):-) Så jag är glad varje gång jag får se nya fina bilder på dina pälsklingar!!KRAM

  21. Linda skriver:

    Bra! Fortsätt med kattbilderna. Jag älskar dem❤

  22. Felicia skriver:

    Vad du än gör så sluta inte med kattbilderna! Du skriver så roligt om hur de tänker och bilderna är så fina. Jag gillar det verkligen! Får mig alltid att bli glad!

  23. kim skriver:

    jag ÄLSKAR dina kattbilder.

  24. Emma skriver:

    OH NEJ! Jag älskar också dina kattbilder, och katttexter!

  25. elin skriver:

    Tycker snarare att bilderna på katterna passar in i stämningen här på Annikas blogg.Jag älskar att gå in här och läsa. Jag får ett lugn över mig (stress över skolansökningar, funderingar över hösten, det blir ju bra men fundera och vara bekymrad kan jag inte sluta med) men efter att ha läst här en stund och tittat runt får jag ett inspirerande lugn över mig. Jag kan njuta av min lilla Måndag utan att vara stressad.Jag vet inte hur det går till, men jag blir inspirerad och lugnad av Annikas blogg.Så gör som du gör. Det gör iallafall mig glad i hjärtegropen.

  26. skypus skriver:

    du får ikke slutte med kattebildene/innleggene, fordi de er jo favoritten min her inne! jeg har funnet ut at jeg må få meg katter av samme rase – jeg har aldri sett noe vakrere🙂

  27. Emmie skriver:

    Snälla sluta inte! Kattbilderna är lika fina och personliga som allt du skriver. So fortsätt glädja oss med dem!🙂

  28. jessica skriver:

    Nej sluta aboslut inte med kattbilderna! De är så himla fina och man (läs: kattälskare som mej) blir glad av dem! Du lyckas ofta fånga så dråpliga situationer att jag blir lite imponerad, så fort jag vill fota en av mina katter i någon rolig pose eller situation så fattar de direkt och går därifrån.. tur att dina bilder förevigas då iallafall😉 Jag förstår verkligen att du fotar dem så mycket, och är bara glad att du delar med dej av det!

Kommentera

