Efter stormen.

-10.jpg

-11.jpg

-8.jpg

-12.jpg

Seriöst – det har nog aldrig någonsin varit såhär lugnt och skönt hemma hos mig. (Eller jo, när jag varit helt ensam hemma, men det gills ju inte.)

Hantverkarna har åkt hem för dagen, katterna har slocknat bredvid mig i soffan, hagelskurarna som smattrat mot uterummets plåttak i timmar har blåst iväg och nu skiner solen milt utanför fönstret.

Jag har jobbat undan nästan hälften av dagens texter och pausar med te och citronkaka (JAG HAR BAKAT SJÄLV!!!).

Ursäkta crappy mobilbilder, orkar inte gå upp på övervåningen och hämta kameran. You gotta fight! For your right! To be laaaaazyyyyyyy.

Om annikamarklund

Kattgalen lantis med författarambitioner.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Efter stormen.

  1. Carolin skriver:

    Apropå inlägg om katter så vill jag bara säga att du skriver så bra, att det inte spelar någon roll om vad du skriver. Jo lite såklart, men du förstår vad jag menar. Det är ett nöje att läsa dina texter.

  2. Luna skriver:

    Det kan se så mysigt och avslappnat när katter sover. Man borde lära sig av dem. Här har det också varit hagelskurar emellanåt. Kram Malin

    • Annika skriver:

      Jag tycker att jag tar efter dem rätt bra, är själv rättså duktig på att slockna ihopkurad i soffan ;)Oj, verkar som att det försenade aprilvädret härjar i hela landet!Kram A

Kommentera

