Antiklimax.

Vet ni vad? När alla de andra mentorerna gick iväg för att lära känna sina ”mentorsungdomar” satt jag ensam kvar i klassrummet. För tjejen jag skulle varit mentor åt dök inte upp.

Så jag åkte hem och såg på How I Met Your Mother istället.

Om annikamarklund

Kattgalen lantis med författarambitioner.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

8 kommentarer till Antiklimax.

  1. Veronika skriver:

    Vad sorgligt. Hoppas du får träffa henne snart ändå. Hon kanske var sjuk?

  2. A skriver:

    Åh så trist! Jag som hade sett fram emot att få läsa om hur det gick..När blir nästa möte?Kraaaam!

  3. Navigaren skriver:

    Stackare, tala om deja vu att bli ensam kvar i ”skolan.”

  4. Alina skriver:

    Men suck! Hoppas hon hade nån bra anledning, typ vinterkräksjukan eller nåt!!

    • Annika skriver:

      Hon glömde bort det, och sådant kan ju alltid hända! Men väldigt synd eftersom jag ställde in en annan viktig grej för att jag satte mentorsmötet först…

  5. emma skriver:

    Aw, finaste Annika. Hon kommer sakert nasta gang och da kommer hon att fullstandigt alska dig! Vem drommer inte om att ha dig som syster, mentor eller van…! ❤

  6. Anais skriver:

    Jag har arbetat som kontaktperson en gång, och tro mig, det var inte sällan dessa tjejer och killar inte dök upp. Det kan lätt bli så i början innan man känner sig trygg tror jag. Även om personen i fråga här, faktiskt glömde!

Kommentera

