Islandsproblem.

majsnö3.jpg

majsnö1.jpg

majsnö2.jpg

majsnö4.jpg

Alltså seriöst. Hantverkarna har väntat i en halv evighet med att fixa vår hall, bara för att det skulle hinna bli tillräckligt varmt ute för att de ska kunna stänga av värmen i en vecka utan att vi fryser ihjäl.

Seriöst.

(PS. Här var det nära att jag började svamla om ”i(s)landsproblem”, men jag är verkligen inte en naturbegåvning på det här med humor, så vi skippar det. DS.)

(PS2. Jaha, nu satte jag det som rubrik ändå, förlåt. DS2.)

Om annikamarklund

Kattgalen lantis med författarambitioner.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Islandsproblem.

  1. Woodman skriver:

    Men verkar det inte på Basse som om han vill ut i snöfallet? De sibiriska rötterna måste ju ta ut sin rätt någon gång…Eller ligger han där för att han vill ha ett synintryck som svarar mot temperaturen inne?

    • Annika skriver:

      Du har så rätt så. Katterna släpptes ut strax efter att bilderna togs i morse och har varit ute och lekt i (den visserligen snabbt smältande) snön hela dagen!

  2. Navigaren skriver:

    Tänk att få snö ända in i Maj, önskar att dem som ska fixa mitt bredband kunde höra av sig, jag får tjata på dem. I(s)landsproblem tycker jag var lustigt, nästan som engelska ordlekar🙂

Kommentera

