You and me.

bästa.jpg

Min Ronnie är verkligen inte världens lättaste att fånga på bild. Tar jag fram kameran börjar han direkt göra fula grimaser tills jag tröttnar och ger upp. (Fotot här ovanför är ett sällsynt undantag.)

Men att han inte syns på bild i bloggen så ofta betyder inte att han inte är mest värdefull av alla. För det är han. På riktigt är jag lycklig varje dag över att vi får vara varandras. Och inte bara för att han lagar världens godaste köttfärssås.

Om annikamarklund

Kattgalen lantis med författarambitioner.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till You and me.

  1. Elin skriver:

    Åh, det här med kärlek är så fint!

  2. Alina skriver:

    Åh, kärlek är väl ändå det finaste! (och vem tusan vill inte ha en mästerkocksköttfärssås-man? <—egenkomponerat ord)

  3. lina skriver:

    min fina kille är också lite svår att få på bild (i alla fall utan diverse goofy faces) men jag har lyckats vänja honom vid att alltid ha en lins upptryckt i ansiktet. han är så bra att jag liksom vill ha miljoner bilder på honom att klistra in i fina album. sedan om sextio år ska vi sitta och titta på de där bilderna och prata om hur fina vi var när vi var unga. men äh, egentligen sitter han så tydligt fastpräntad i mitt hjärta att jag inte skulle kunna glömma hur mycket jag än skulle vilja.du och ronnie är i alla fall det finaste paret jag vet. jag är kär i er båda (hoppas det är okej!) ❤

  4. Cornelia skriver:

    Vad fint!! Jag hoppas ni får känna så alltid, dag ut och dag in. Och att alla får det, för kärlek är så fint!

  5. Tess skriver:

    Ni är så himla fina tillsammans att jag nästan vill gråta en tår eller två.

Kommentera

