Meh aaj.

De senaste dagarna har jag haft så ont i huvudet att jag inte riktigt vet jag ska ta mig till. Och det blir bara värre.

Får besök av en väldigt kär vän från min pluggtid i Norrköping nu i helgen, önskar så att jag ska hinna bli bra tills dess.

Hittills idag har jag inte lyckats ta mig upp ur sängen. Har datorn på magen och försöker få iväg den sortens mail som jag har ångest över att skicka, om nu huvudvärken är har med ångest eller stress att göra. Lite svårt att veta. Den kommer tyvärr inte med någon bruksanvisning. (Hade ju varit väldigt bra annars.)

 

Om annikamarklund

Kattgalen lantis med författarambitioner.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Meh aaj.

  1. Luna skriver:

    Fy vad jobbigt. Hoppas du snart blir bättre och att du är på benen till helgen så du kan njuta av besöket. Krya på dig gumman! Kram Malin

  2. A skriver:

    Usch då! Huvudvärk är inte alls roligt, jag har ju levt med hemsk huvudvärk till o från i flera år nu och får fortf ta morfintabletter varje dag.Har du testat med typ värme o massage på nacke/axlar om huvudvärken kan vara spänningsutlöst tänker jag. Ett annat tips är att dricka coca cola eller kaffe, koffein påverkar nämligen blodkärlen och brukar kunna lindra olika sorters huvudvärk.. En annan bra ”medicin” är ju så klart också de små lurviga och gossiga varelserna som gärna kryper och ligga nära och spinna. Men det vet du ju redan.. För vem mår inte bättre av en liten kissekatt i famnen? Jag ska faktiskt ta och krypa upp i soffan med min lilla älskling nu på en gång.. Hur mår hon föressten? Kryat på dig helt och hållet efter den tuffa tiden? Har hon några kvarvarande besvär? Min lilla kisse mår tack och lov lite bättre men det går mycket upp och ner, vi försöker sänka den ena av hennes mediciner för den ger en del allvarliga biverkningar, men senast i natt var hon ganska dålig vilket ant tyvärr, tyvärr berodde på dossänkningen, men vi får se.. Hoppas du kryar på dig snabbt, men du måste ta en dag i taget och lyssna på kroppen, så får vi hoppas att du mår bättre i helgen! Kram kram!

  3. Helena skriver:

    stackare. huvudvärk kan vara något av det värsta som finns. just då är det så iaf :(vad tar du för värkmedicin? om du inte har: be en läkare skriva ut citodon! ta 2. man kan bli lite hängig o lullig, men hellre det än att vrida sig i smärtor kan jag tycka.puss.

Kommentera

