Ingen vanlig dag!

1katz1.jpg

1baz1.jpg

1bii1.jpg

1katz4.jpg

1baz2.jpg

1bii2.jpg

1katz3.jpg

1baz3.jpg

1bii3.jpg

1katz2.jpg

Titta noga på de här bilderna.

Tycker ni kanske att Baz och Bii verkar lite ståtligare, lite klokare, lite mer respektingivande än vanligt? Lite tuffare, lite snabbare, lite mer kraftfulla?

I så fall tycker ni helt rätt. Det är nämligen ingen vanlig dag. Det är ju älsklingskatternas födelsedag!

Grattis på ettårsdagen, mina stjärnor. Må ni leva uti hundrade år.

Om annikamarklund

Kattgalen lantis med författarambitioner.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

20 kommentarer till Ingen vanlig dag!

  1. J skriver:

    Speciellt wow, på 1katz4.jpg. Ps. Grattis till dina raringskatter =)

  2. Luna skriver:

    Vilka härligt actionfyllda bilder när de springer och den när de är på väg upp i trädet. Vad använder du för kamera? Jag är imponerad att du lyckas fånga dem så bra på bild. Måste öva på det så jag kan ta lika fina bilder på mina kissar.Grattis till gullungarna!Kram Malin

  3. Northern Light skriver:

    Katsingen också!!!

  4. Annika skriver:

    JISTANES vad vackra katter och otroligt fint fotograferat.

  5. Julia skriver:

    Ååh, älskar dina katter. Grattis på dem! Min häst fyller 4 idag🙂

  6. Woodman skriver:

    Härliga bilder! Speciellt porträtten, ”ettorna”, med den mäktige Bar.. f-låt Baz laddad till språng och den väna Bii behagfullt poserande i gräset.Kudos för hanteringen av skärpedjup och slutartider.”En gul sekelskiftesvilla i Stjärnsund” verkar vara en fantastisk miljö för ett par kattsyskon.

  7. MyyZz skriver:

    Men vilka ljuvliga bilder du tar Annika, helt fantastiska:-)Grattispussar i efterskottKram

  8. Fredrica skriver:

    Åh himla fina katterna är. Du får hälsa grattis till dem!

  9. Rebecca skriver:

    Grattis kisarna!!! Ge dom massa gott idag🙂

  10. Anna skriver:

    Grattis era lurviga murriga gulliga små raringar!Den speciella dagen till ära fick Knyttet en skvätt kattmjölk av bästa kvalitet. Han drack upp allt på en gång, slickade sig om munnen och suckade nöjt: Kan inte Bass och Biianka fylla år liiiiiiite oftare?

  11. Johanna skriver:

    Vilka vackra bilder!

  12. Annamia skriver:

    Jag har nu läst genom din blogg och är fast, förtjust och tagen. Dina ord om att förlora din vän gav mig tårar, min barndomsvän dog för 10 år sen. Dina söta bilder på katterna, jisses vad jag förstår den trygga kärleken. Hejar starkt för dina texter om få vara en hel människa och dubbelmoralen som skaver med att man vill vara snygg. Jag gillar att vara snygg och cool, lika mycket som jag älskar att slappa och peta tårna i sanden. Jag ska fortsätta följa din vardag som du visar här. Kram annamia

  13. Mikaela skriver:

    Å vad härliga dina katter är!

  14. Lisa skriver:

    Underbara bilder. Hälsa tigrarna stort grattis! Och tusen miljoner tack för en så bra blogg!

  15. Karin skriver:

    Vilka underbara kattliv de verkar ha, sötnosarna! Kan inte bli bättre! Grattis, hoppas de får nån extra räka i matskålen..

  16. Lars skriver:

    Vad tjusiga de små liven är🙂

  17. Monika skriver:

    Åh så fina bilder på vackra katter!

  18. Sara skriver:

    Du tar så fina bilder på era katter! Vad använder du för kamera (och tillbehör)?

  19. Ida skriver:

    alltså dessa katter är så fina!

Kommentera

