Drömlaget.

-16.jpg

-15.jpg

Tänk att ha ett syskon man älskar såhär mycket. Ett syskon man tillbringar varje minut av varje dag med men ändå vill sova med, tätt omslingrad.

De har börjat sova såhär varje natt, ihoprullade vid min fotända. Just i natt blev det en smula irriterande, eftersom jag hade väldigt svårt att få någon vettig sömn när jag var tvungen att ligga ihopvikt som en kanelsnäcka. Men framåt morgonen hade de hasat ner tillräckligt för att jag skulle kunna sträcka ut mig någorlunda, och då kändes det bara som det mysigaste någonsin.

Nu är de ute och jagar humlor och möss och kopparormar tillsammans. Världens sötaste lilla Dream Team.

Om annikamarklund

Kattgalen lantis med författarambitioner.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till Drömlaget.

  1. Luna skriver:

    Det är så mysigt att känna små tassar som går över ryggen och sedan bäddar ner sig vid ens ben. Jag tror jag sover bättre med en katt i sängen än utan. Idag är Pälsen hos veterinären för att steriliseras. Det gör ont i matte-hjärtat men det är för hennes eget bästa. Det är inte bra att de äter p-piller så länge.Kram Malin

  2. Amnikki skriver:

    Såååå himla goa små varelser……har åxå ett par st som ligger i fotänden hos mig. Nog ääääär det väl mysigt att ha sängkompisar???

  3. Ämma skriver:

    Jag är absolut ingen katt älskare, jag gillar nog egentligen inte katter och jag vet inte varför men efter alla dessa söta kattbilder blir jag så hemskt sugen på ett litet lurvigt troll, synd bara att det inte fungerar med en hund som ska leka med allt men är så stor så att katten skulle blivit livrädd:/

  4. Lisa skriver:

    Så fina att jag nästan fäller en tår. Åh, vad jag saknar min egen kisse nu🙂

  5. Karin skriver:

    Oh, så söta dom är!!

Kommentera

