Frihet.

vass.jpg

Idag tvingade jag Ronnie att ta ledigt. Det är något fel på honom, han förstår inte att det inte håller i längden att jobba sju dagar i veckan. Visst, jag kan bli avundsjuk på att han trivs så mycket med att skriva att han aldrig vill göra annat, men ibland kan man faktiskt behöva bara umgås med varandra också.

Visserligen har vi pratat jobb hela dagen, men det gör jag så gärna!

hejhej.jpg

Vi har promenerat längs sommardammiga skogsvägar, pratat i munnen på varandra, då och då har jag tittat på honom och känt att jo, jag förstår verkligen varför jag valt att leva just med den här människan.

Det är en av mina favoritkänslor av alla i hela världen.

Och nu ska vi äta fruktsallad med halloumi. = Gött!

puss älsklo.jpg

Om annikamarklund

Kattgalen lantis med författarambitioner.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

10 kommentarer till Frihet.

  1. Luna skriver:

    Visst är det härligt när man känner så för en annan människa. Att det bara är rätt! Man behöver inte grubbla hit och dit, man bara är…här och nu.Det låter som ni haft en härlig dag. Jag är också sugen på halloumi….mums!Kram Malin

  2. Anna-Sara skriver:

    Mycket fint! Men få är väl så fin i stråhatt!

  3. Candy skriver:

    så rar bild.

  4. Ponyo skriver:

    Åh så härligt det ser ut! Man behöver absolut tid för varandra sådär emellanåt även om man trivs himla bra med sina jobb.🙂 Och vad skönt att du har hittat din livskamrat!🙂

  5. Navigaren skriver:

    Trevligt, men jag önskar att jag kunde jobba 7 dagar i veckan.

  6. Alina skriver:

    Åh, tummen upp för kärlek!!

  7. Frida skriver:

    Åh vad härligt! låter som en riktigt bra promenad

  8. Li skriver:

    Nämen kolla vad fina ni är! Jag tänkte på dig idag, för jag var ute med mina älsklingskatter och fotade dem bland maskrosorna. Fast dem var såna himla fegisar och gömde sig mest under min kjol. Men lika söta för det.

  9. Malin Arnesson skriver:

    Han är fin din Ronnie. det är faktiskt på grund av honom jag läser dej, för jag känner honom, kände honom, och så ville jag kolla vad du var för en. En bra en, visade det sej. För nu läser jag nästan varje dag. Tack för det! Och hälsa honom. Hej hej.

  10. Emma skriver:

    Jag är 19 år och har precis fått glasögon vilket jag tycker är förjävligt, men så ser jag bilder på dig med glasögon och tänker att fasen det kanske inte är så farligt ändå!

Kommentera

