Jag gör hela kohagen grön.

sommar1.jpg

Nu har ju sommaren uppenbarligen klarat av att både ta bort snön och få blommorna att blo-o-mma, utan att jag behövt lyfta ett finger. Men det kändes ändå som hög tid att hjälpa solen och värmen på traven genom att låta bloggen slippa sin isblå vinter-header och byta ut den mot en betydligt somrigare sådan.

sommar2.jpg

Egentligen är det helt otroligt att jag inte fått en enda fästing ännu i år, så ofta som jag krälar omkring i gräset!

sommar3.jpg

Jag fick finbesök framför kameran av världens fluffigaste fingrabb. Han kom med på ett litet, litet hörn.

sommar4.jpg

(Om nu någon undrar så kallar jag den här stilen för min ”Anne Hathaway i Love and Other Drugs”-look. Visserligen har hon mycket längre och lockigare hår och jag minns inte om hon har rött läppstift en enda gång i filmen. Hittar inga bilder som antyder det. Men det känns som att hon har det. Har ni inte sett den filmen borde ni förresten göra det, den är riktigt, riktigt bra.)

Anyways. Nu är det sommar!

Om annikamarklund

Kattgalen lantis med författarambitioner.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

19 kommentarer till Jag gör hela kohagen grön.

  1. Elin skriver:

    Åh vilka fina bilder på dig!

  2. Alina skriver:

    AAAH, vilken fin header! Jag blir alldeles glad! Sötnos!!!Jag brukar gå runt med klänning hela vårvintern. Folk tycker det är för tidigt men jag tycker att vill man ha någon sommar så får man faktiskt locka fram den!🙂 och jaaa, jag har på mig strumpbyxor såklart!

  3. Ann skriver:

    Oj, måste bara kommentera detta.. Visserligen är du vacker, men du kommer inte i närheten av Anne Hathaway. Sånna jämförelser gör man bara inte. Sorry..Sen tycker jag att det börjar bli rätt tjatigt med alla egopics av bloggare som tror de är filmstjärnor..

  4. Ida skriver:

    å! så himla smittande leende!

  5. Ida skriver:

    ps: gör precis sånna jämförelser! bah fortsätt säger jag!

  6. Julia skriver:

    Ååh, du påminner faktiskt om Anne Hathaway! Så himla vackra bilder, vill bara ha mer så fin är du🙂

  7. Linnéa skriver:

    Du är så himla, himla vacker, Annika! Och du verkar vara så fin och klok, och det är ju allra viktigast, såklart.

  8. Anna skriver:

    Fantastiskt snygga bilder!(P.S du är snyggare än Anne Hathaway).

    • Annika skriver:

      Aaw, tack raring🙂 Jag tror att Ann här ovanför missförstod mig lite, att inspireras av någon är kanske inte exakt samma sak som att jämföra sig själv med personen i fråga. Men är man på tjurigt humör så kanske man kan uppfatta vad som helst som irriterande…

  9. emma skriver:

    De har bilderna och ditt finfina smil gjorde min dag!❤

  10. H skriver:

    Fina bilder, verkligen!

  11. Emilia skriver:

    Vilken fin ny header du har! Inte helt olik min faktiskt, jag är också och vandrar på en äng på min🙂 hur gör du förresten när du tar alla dessa fina bilder på dig själv på avstånd? Använder du fjärrutlösare eller råkar du alltid ha någon som kan ta bilderna på dig? Tänkte för jag själv har väldigt svårt att få till bra bilder då skärpan aldrig blir perfekt.

    • Annika skriver:

      Din är verkligen också huuur fin som helst! Vad kul att du bloggar nu! Det är verkligen roligt att du är så lik min lillasyster Amanda, vi verkar ha starka gener i släkten (dock inte så starka att de rådde på min pappas extremdominanta judiska gener…) :)Jag AVSKYR när andra tar bilder på mig, är alltid helt ensam och använder fjärrkontroll och stativ. Med fjärrkontroll är det aldrig några problem med skärpan, den ställer in skärpan varje gång du trycker på avtryckaren.Kramar!

  12. Navigaren skriver:

    Mycket finare header måste jag säga, sommaren är ett så tema att bara vara i, om vintern blir det mer ansträngning.Jag tänkte se ”Love and other drugs”, men det blev ”The King’s Speach” istället, du kanske skulle satsa på samma hatt som kungens fru har i filmen? ;)Kram

  13. Lina skriver:

    Jag blev sa himla glad av det har inlagget. Fina bilder & somrig text. Nu har jag dock hemlangtan efter vackra svenska sommarmorgnar (for i mitt huvud sa ar de alltid soliga & underbara)!

  14. Nina Johansson skriver:

    Vackra du!! Vilka underbara bilder, blev helt kär i världen.

  15. Nova skriver:

    Åååh jävlar vilken fin header! Attans att man inte har en trädgård att fota i, känns som att det inte riktigt hade blivit samma effekt av att lägga sig ute på gården bland fimpar och bredvid kundvagnen som alltid står där…🙂

  16. Kicki skriver:

    Fantastiska foton! Och tänk att det finns så vackra människor som du, och som dessutom verkar vara så vackra ända in i själen! Ha det/Kicki

Kommentera

